اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۴۵۳۴۰
برنامه سخت سپاهان در رقابت با پرسپولیس
با توجه به اینکه سپاهان هم مثل پرسپولیس یک بازی عقب افتاده دارد و دو مسابقه تا پایان نیم فصل خواهد داشت اما نماینده اصفهان برنامه دشوارتری پیش روی خود دارد.
۱۵:۱۸ - ۰۵ دی ۱۴۰۲
وانانیوز|

سپاهان عصر یکشنبه در اصفهان در یک بازی جنجالی و عجیب با سه بازیکن اخراجی مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد تا دومین باختش در نیم فصل نخست را متحمل شود.

سپاهان تنها چهار روز بعد از این بازی باید در سیرجان مقابل گل گهر به میدان برود. مسابقه معوقه از هفته هفتم مسابقات که چند ماه بعد از تاریخ اصلی‌اش برگزار خواهد شد.

این بازی خارج از خانه در حالی برای سپاهان دشوار خواهد بود که تیم اوزونیدیس با توقف استقلال شرایط نسبتا خوبی پیدا کرده و برای این مسابقه و موفقیت مقابل سپاهان در دومین بازی خانگی متوالی انگیزه خواهد داشت.

اما کار وقتی برای سپاهان سخت‌تر می‌شود که بدانیم آنها در بازی هفته پانزدهم‌شان هم میهمان هستند و باید در قزوین مقابل شمس آذر تیم خوب و یکدست سعید دقیقی به میدان بروند.

از سوی دیگر فاصله این بازی‌ها هم بسیار کم بوده و کار ریکاوری و آماده شدن برای مسابقه بعدی را سخت خواهد کرد و حالا مورایس بیشتر از گل محمدی دغدغه ریکاوری دارد چرا که تیمش دو سفر نیز در پیش خواهد داشت.

سپاهان  چهار روز بعد از بازی مقابل ایرالکو باید در سیرجان بازی کند و چهار روز بعد از آن نیز در قزوین به میدان برود که این مسئله کار را برای زردهای نصف جهان دشوار می‌کند.

این برنامه فشرده در حالی پیش روی سپاهان قرار دارد که این تیم با وجود کسر چهار امتیاز دنبال قهرمانی نیم فصل است و حالا با استقلال و پرسپولیس برای این عنوان رقابت می‌کند.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین